وندی مارتل؛ سابین سیکمن
چکیده
این مطالعه کیفی و اکتشافی فرصتهای یادگیری و استراتژیهای یادگیری ارائه شده توسط وظایف با واسطه فناوری را بررسی کرد. در این مطالعه، گروهی از زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در یکی از دانشگاه های آمریکایی با یکدیگر همکاری کردند تا یک وب سایت برای دانشجویان بین المللی بالقوه ای که قصد تحصیل در خارج از کشور در آلاسکا را دارند ...
بیشتر
این مطالعه کیفی و اکتشافی فرصتهای یادگیری و استراتژیهای یادگیری ارائه شده توسط وظایف با واسطه فناوری را بررسی کرد. در این مطالعه، گروهی از زبان آموزان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در یکی از دانشگاه های آمریکایی با یکدیگر همکاری کردند تا یک وب سایت برای دانشجویان بین المللی بالقوه ای که قصد تحصیل در خارج از کشور در آلاسکا را دارند طراحی و ایجاد کنند. از طریق تأملات دانشآموزان پس از تکلیف، مضامین زیر ظاهر شد: «کار معتبر و معنادار انجام دهید»، «با هم کار کردن»، «یادگیری انگلیسی» و «ایجاد اعتماد به نفس». در درون این مضامین، انواع مختلفی از استراتژی های یادگیری زبان به طور مداوم از طریق تجزیه و تحلیل داده ها پدیدار شد: ترتیب و برنامه ریزی، خود ارزیابی و همکاری.